Κυριακή 29 Μαρτίου 2020

Κριθαράκι με γαρίδες


μαγειρεύει η Kiki Giorgos Mino

Υλικά
  • 500 γρμ γαρίδες μεσαίου μεγέθους 
  • 1 κρεμμύδι 
  • 2-3 πιπεριές πολύχρωμες ( προαιρετικά) του παει πολύ ( δεν είχα όμως) 
  • 1 καρότο 
  • 1 κ.σ λάδι 
  • 1 κ.γ καυτερή πάπρικα
  • αλάτι 
  • πιπέρι 
  • λίγο σκόρδο 
  • λίγο ούζο 
  • 2-3 ώριμες τομάτες ή τοματοπολτό ή τοματοχυμό
  • 1 πακέτο κριθαράκι 
Εκτέλεση

Σε μια κατσαρόλα βράζω τις γαρίδες μου αλατισμένες και με πιπέρι. Κρατάω αφού βράσουν 1 ποτήρι από το νερό που έχουν βράσει. 
Στην  κατσαρόλα  μου  τσιγαρίζω  το  κρεμμύδι τις πιπεριές μου και  τα καρότα  μου για 2-3’ .( ψιλοκομμένα σε μούλτι) ή κατά βούληση. 
Τα σβήνω με ούζο. 
Προσθέτω την τομάτα μου που την έχω κάνει σε μούλτι και τ αφήνω να βράσουν λίγο. 
Αφού πάρουν μια βράση ρίχνω το κριθαράκι και το νερό που έχω κρατήσει από πριν. Όσο βράζουν βάζω τα μπαχαρικά μου.(αλάτι πιπέρι πάπρικα και λίγο σκορδάκι). 
Ανακατεύω συνέχεια για να μην κολλήσει το κριθαράκι. 
Έπειτα προσθέτω και τις γαρίδες που έχω στην άκρη και ανακατεύω για κάνα 20’. Ίσως κ λιγότερο..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μελιτζάνες στα γρήγορα

  μαγειρεύει η Haroula Theodoridou Υλικά μελιτζάνες σάλτσα από ντοματίνια δυόσμος (προαιρετικός) κασέρι τριμμένο μαϊντανός ελαιόλαδο